Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli na spletnem mestu 9mesecev.si. Z obiskom potrjujete, da se strinjate s pogoji uporabe spletnega mesta in jih v celoti sprejemate.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine 9mesecev.si, ki je v lasti SUPERDUPER, Aljaž Daković s.p., (v nadaljevanju Spletna trgovina ali Prodajalec), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Prodajalec:

Naziv: SUPERDUPER, Aljaž Daković s.p.
Naslov: Krpanova ulica 9, 2000 Maribor
Matična številka: 8070644000
Davčna številka: 19841507
IBAN: SI56 6100 0001 8088 131, Delavska hranilnica d.d. (SWIFT: HDELSI22)
Spletno mesto: 9mesecev.si
Spletna pošta: info@9mesecev.si
Telefon: +386 (0)40 287 347

Kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v Spletni trgovini.

Registrirani kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo v spletni trgovini.

Nakup: izmenjava blaga za plačilo. 

Pogodbeno razmerje: nakup blaga predstavlja začetek pogodbenega razmerja med kupcem in prodajalcem. 

Kupca (fizično ali pravno osebo) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Obdelovalec osebnih podatkov je SUPERDUPER, Aljaž Daković s.p.

Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo skladno s temi pravili, je SUPERDUPER, Aljaž Daković s.p..

Ponudnik tehnološke podpore pri spletni trgovini je SPLET.center.

Z registracijo v Spletno trgovino postanete registrirani kupec Spletne trgovine. Pravico do nakupa v Spletni trgovini imajo tako registrirani kupci in kupci, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Ob registraciji v Spletno trgovino določi kupec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije: 

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon);
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave);
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza; 
  7. način plačila in dostave; 
  8. časovno veljavnost ponudbe;
  9. rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane kupce kot za kupce spletne trgovine. Vse cene ne vsebujejo DDV, saj nismo zavezanci za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med Spletno trgovino in kupcem je v Spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Spletno trgovino kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Spletne trgovine oziroma v administraciji Spletne trgovine in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Spletna trgovina izdelke dostavlja po Sloveniji. Dostava v druge države ni možna.

Poslovni partner za dostavo paketov je DPD d.o.o..

Strošek dostave znaša 3,90 €.

Vsa naročila, oddana med delavnikom do 12.00, Spletna trgovina odpošlje naslednji delovni dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, Spletna trgovina pošlje takoj, ko Prodajalec prejme nakazilo na TRR. Naročila, naročena med vikendom in prazniki, Spletna trgovina pošlje takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se le-ta upošteva. 

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kreditnimi karticami
  • bančno nakazilo

 
Plačilo s kreditnimi karticami

Za plačila s kreditno kartico uporabljamo Stripe. Na voljo je plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami: MasterCard, Visa in American Express. Provizija za evropske kartice znaša 1,4 % od zneska nakupa + 0,25 €.

Pri plačilu s kreditnimi karticami, pred oddajo naročila, vpišite podatke o kartici (številka kartice, datum veljavnosti in CVC kodo). Ob kliku na gumb Naročilo z obveznostjo plačila se naredi avtorizacija kreditne kartice v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. 

Med vsemi načini plačil je to zagotovo najvarnejša in najhitrejša oblika in je ravno zato tudi najbolj zaželena. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil (SSL/https). Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Spletne trgovine.

Bančno nakazilo

Bančno nakazilo oz. plačilo po predračunu omogoča, da naročene izdelke plačate preko spletne banke ali osebno na banki na. Provizija je odvisna od veljavnega cenika banke.

Pri izbiri bančnega nakazila, boste na svoj elektronski naslov prejeli navodila in podatke za plačilo. Naročilo bo odposlano, ko banke obdelajo plačila in je nakazilo vidno na našem bančnem računu. Rok za plačilo po predračunu je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano). 

Prodajalec izda račun med obdelavo naročila in ga priloži k paketu. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Na Spletni trgovini je na za kupca vidnem mestu objavljeno obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, in sicer v obliki, kakršna je predstavljena spodaj:

Izbira izdelka

V Spletni trgovini izberete izdelek in kliknite na povezavo »V košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in preusmeri na stran Košarice. 

Košarica

Pregledate lahko vsebino košarice, povečate količino izdelka, odstranite izdelek iz košarice in posodobite košarico. Tukaj izberete tudi želeni način prevzema ali dostave izdelkov.

Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in vrnili se boste nazaj v Spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »Na zaključek nakupa« in sistem vas bo pripeljal na stran Zaključek nakupa.

Zaključek naročila

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:

  • Osebne informacije: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-naslov, telefonsko številko, ulico in hišno številko, poštno številko in mesto), ki so potrebni za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Ti podatki bodo vidni na računu.
  • Ustvari račun? Obrazec omogoča, da lahko ustvarite uporabniški račun, tako da bodo pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni. 
  • Pošlji na drug naslov?: Naročene izdelke lahko pošljete tudi na drug naslov. Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, ulico in hišno številko, poštno številko in mesto), ki so potrebni za dostavo izdelka. 
  • Komentar k naročilu: Dodate lahko komentar k naročilu.
  • Plačilo: Izbirate lahko med različnimi načini plačila.
  • Vaše naročilo: Nadaljujte s pregledom naročila. Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po Spletni trgovini dodali v košarico, cena izdelka, količina, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo.

 
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na »Z oddajo naročila se strinjam s pogoji poslovanja in plačilom.« in s klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno boste preusmerjeni na stran Naročilo sprejeto.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Postopek nakupa za pravne osebe s sedežem v Sloveniji je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh Prodajalcu na elektronski naslov Prodajalca ali po kakšnem drugem pisnem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila Prodajalcu vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov Prodajalca. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga oz. poštnina.

Kupec mora izdelek vrniti Prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka (osebne podatke ter številko transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo). Prodajalec bo vračilo plačila opravil v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga. 

Odstop od pogodbe je za pravne osebe popolnoma enak, pri vračilu blaga ni potrebno navesti osebnih podatkov.

Natisni obrazec za vračilo izdelka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Spletna trgovina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Več o varovanju osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti.

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če kupec izrecno privoli. Elektronska oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Prodajalec izrecno spoštoval.

Spletna trgovina in vsi podatki v njej, fotografije izdelkov, grafični in video elementi v Spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja Prodajalca.

Spletna trgovina si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost vseh objavljenih podatkov. 

Prodajalec si pridržuje pravico onemogočiti spletno mesto ali onemogočiti dostop do njega zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo Spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletnem mestu si Prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila, na katera je vplivala tehnična napaka. V tem primeru bo Prodajalec v najkrajšem možnem času obvestil kupca o preklicu naročil in ga seznanil z nadaljnjimi koraki. Pred dostopom do spletnega mesta in uporabo le-tega si mora kupec sam zagotoviti ustrezno zaščito programske opreme (antivirus itd.). Kupec mora poskrbeti tudi za varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletnem mestu (elektronski naslov, geslo).

Prodajalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, to je vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav lahko kupec poveže po telefonu ali elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Prodajalca.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem oziroma začasnem prebivališču kupca. 

Skladno z zakonskimi normativi Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Poleg Splošnih pogojev poslovanja se upošteva še Politika zasebnosti.

Veljavnost: 22. 12. 2020

Spletno mesto uporablja piškotke

Piškotke uporabljamo z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Preberi več.

Vodnik velikosti

 OprsjeTrebuščekBoki
S/36869593
M/389110098
L/4096105103
XL/42101110108
2XL/44106115113
3XL/46113122120

Merska enota: cm